Pracovní doba: Po - Pá od 9:00 do 18:00. Hlášení oprav: mail: info@oknodilna.cz , tel. 605 071 903

Novinky, Strana 7

Aktualizace informací o prodeji zboží a služeb

Aktualizace informací o prodeji zboží a služeb:

Vaše objednávky nadále vyřizujeme a odesíláme zboží přes naše dopravce ČP a Zásilkovnu.cz, osobní odběry jsou možné po dohodě.

Omezení se týká pouze plateb na dobírku kdy je do odvolání možnost platby pouze bezhotovostně kartou nebo rychlý převod z účtu, v objednávce krok č.2 se zobrazují výdejní místa s možností platby kartou.

Objednávky žaluzií na míru, servisu a oprav můžete objednat s termínem realizace po skončení opatření nařízených vládou.

Děkujeme za pochopení

 

Oknodílna.cz

Informace od dopravce Zásilkovna.cz

Informace od dopravce Zásilkovna.cz s úpravou možnosti platby na dobírku. Nově je možno uhradit doběrečné pouze kartou na prodejně kam vám bude zásilka doručena, výdejní místa nepřijmou platbu v hotovosti.

Text dopravce zásilkovna.cz: Myslíme na bezpečí našich zákazníků, proto jsme se rozhodli s okamžitou účinností od 14. března přijímat na našich výdejních místech v České a Slovenské republice pouze bezkontaktní platby, tj. platby kartou. Další způsob bezkontaktní platby chystáme v následujících hodinách.

V objednávacím procesu jsou na výběr místa, která poskytují platby kartou při způsobu platby na dobírku

 

Děkujeme za pochopení

Oknodílna.cz

 

Kolik stojí seřízení a opravy oken

Kolik stojí seřízení a opravy oken? Byt, Rodinný dům. 

Opravy oken - Diagnostika závad Zdarma, zákazník platí jenom za provedené práce. Ceník dopravy a možnosti plateb. Více informací naleznete u jednotlivých produktů.

Aktualizace Termínů pro - Seřízení - Opravy oken

Termíny pro - Seřízení a Opravy

Profesionální a dostupné služby Oknodílna.cz

Při plánování se snažíme navrhnout zákazníkovi nejbližší volný termín s ohledem na dostupnost nižších cen za dopravu. Neúčtujeme si cenu za kilometr ani další příplatky za samostatné výjezdy, diagnostika závad je zdarma. U nás platíte jen za provedené práce.

  • Domácnosti/ Firmy: Obvykle navrhneme termín 1 až 2 týdny od nahlášení Opravy/Seřízení (platí od 1 do 100 křídel podle místa), pokud už máme v okolí naplánované další výjezdy navrhneme bližší termín, ověřit aktuální možnosti můžete na čísle: 605 071 903 nebo zaslaným dotazem u produktu nebo přes ...kontaktní formulář

  

  • V případě havarijního stavu 24 - 48 hodin od nahlášení(podle místa opravy)
  • Havarijní stav: Ulomené panty/vypadlé křídlo, Dveře/Okno nejde zavřít...
  • Často stačí zavolat, popsat závadu a my vám poradíme jak okno dovřít/zajistit a navrhneme další postup

 

  • Družstva Seřízení oken: Příprava obvykle 14dní až 2 měsíce od nahlášení/poptávky. Servis lze naplánovat i s ročním předstihem a realizovat podle možností družstva. Platí pro 100 a více křídel nebo 10 a více bytů na jednu poptávku. Menší poptávky na servis lze řešit podobně jako seřízení pro Domácnosti

 

Stránka 7 z 9 - 45 položek celkem