Pracovní doba: Po - Pá od 9:00 do 18:00. Hlášení oprav: mail: info@oknodilna.cz , tel. 605 071 903

Obchodní podmínky

 

 I. Základní ustanovení

1. Tyto všeobecné obchodní podmínky (dále jen „obchodní podmínky“) jsou vydané dle § 1751 a násl. zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník (dále jen „občanský zákoník“) IČ:66333172 Martin Pašek / Oknodílna.cz,

 

Sídlo: Sídliště Vajgar 728, Jindřichův Hradec 377 01

Spisová značka: 3105/1468/2019

Obchodní účet:  FIO banka: 2300984960/2010 není plátce DPH

IBAN: CZ0820100000002300984960

BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

 

kontaktní údaje:

 info@oknodilna.cz

+420 605 071 903

www.oknodilna.cz

(dále jen „prodávající“)  

2. Tyto obchodní podmínky upravují vzájemná práva a povinnosti prodávajícího a fyzické osoby, která uzavírá kupní smlouvu mimo svoji podnikatelskou činnost jako spotřebitel, nebo v rámci své podnikatelské činnosti (dále jen: „kupující“) prostřednictvím webového rozhraní umístěného na webové stránce dostupné na internetové adrese… www.oknodilna.cz  .. (dále je „internetový obchod“).

3. Ustanovení obchodních podmínek jsou nedílnou součástí kupní smlouvy. Odchylná ujednání v kupní smlouvě mají přednost před ustanoveními těchto obchodních podmínek.

4. Tyto obchodní podmínky a kupní smlouva se uzavírají v českém jazyce.

II. Informace o zboží, službách a cenách

1. Informace o zboží a službách, včetně uvedení cen jednotlivého zboží a služeb a jeho hlavních vlastností jsou uvedeny u jednotlivých produktů v katalogu internetového obchodu. Ceny zboží a služeb jsou uvedeny včetně daně z přidané hodnoty

2. Veškerá prezentace zboží umístěná v katalogu internetového obchodu je informativního charakteru a prodávající není povinen uzavřít kupní smlouvu ohledně tohoto zboží. 

3. V internetovém obchodě jsou zveřejněny informace o nákladech spojených s balením a dodáním zboží. Informace o nákladech spojených s balením a dodáním zboží

 

III. Objednávka 

1. Kupující provádí objednávku zboží a služeb těmito způsoby:

  • Dokončením objednávky na webu: www.oknodilna.cz
  • Po telefonu: Mob.: +420 605 071 903 
  • Přes webový formulář: KONTAKTNÍ FORMULÁŘ
  • Email : info@oknodilna.cz 
  • Prodej zboží na Pobočce: Sídliště Vajgar 728, Jindřichův Hradec 377 01 (zahrnuje výjezdy k zákazníkům, proto si před návštěvou a pro osobní odběry zboží ověřte aktuální stav)

 

3. Při zadávání objednávky si kupující vybere zboží, služby, počet kusů, způsob platby a doručení.

3a) Kategorie

 

 

4. Před odesláním objednávky je kupujícímu umožněno kontrolovat a měnit údaje, které do objednávky vložil. Objednávku odešle kupující prodávajícímu kliknutím na tlačítko … Odeslat Objednávku……. Údaje uvedené v objednávce jsou prodávajícím považovány za správné.

5. po obdržení objednávky zašle prodávající kupujícímu potvrzení o obdržení objednávky na emailovou adresu, kterou kupující při objednání zadal. Toto potvrzení je automatické a nepovažuje se za uzavření smlouvy. 

6. Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin. Při evidenci v daném pokladním místě tržby v běžném režimu

 

IV. Zákaznický účet

1. Na základě registrace kupujícího provedené v internetovém obchodě může kupující přistupovat do svého zákaznického účtu. Ze svého zákaznického účtu může kupující provádět objednávání zboží. Kupující může objednávat zboží také bez registrace.

2. Při registraci do zákaznického účtu a při objednávání zboží je kupující povinen uvádět správně a pravdivě všechny údaje. Údaje uvedené kupujícím v zákaznickém účtu a při objednávání zboží jsou prodávajícím považovány za správné.

 

 

V. Platební podmínky a dodání zboží

1. Cenu zboží a případné náklady spojené s dodáním zboží dle kupní smlouvy může kupující uhradit následujícími způsoby:

  • bezhotovostně převodem na bankovní účet prodávajícího vedený u: FIO banka: 2300984960/2010 , jako variabilní symbol uvádějte číslo objednávky. Platí pro zboží a také služby servisu a oprav.

 

  • kartou a rychlý online převod z banky: Po odeslání objednávky můžete uhradit platbu kartou nebo rychlým převodem z vaší banky. Poskytovatel platební brány je Pay.cz 

 

  • v hotovosti po provedení služeb, při převzetí zboží na pobočce

 

2. Společně s kupní cenou kupující hradí náklady spojené s dodáním zboží z nabídky obchodu. 

3. V případě platby v hotovosti se platí při převzetí zboží nebo po provedení služeb servisu a oprav oken

 

8. Zboží a služby jsou kupujícímu dodány:

Dopravci: Česká Pošta, Zásilkovna.cz, Zásielkovňa.sk, Osobní odběr v Jindřichově Hradci

  • na adresu určenou kupujícím v objednávce
  • prostřednictvím výdejny zásilek na adresu výdejny, kterou kupující určil z výběru obchodu
  • osobním odběrem v provozovně prodávajícího: Sídliště Vajgar 728, Jindřichův Hradec

 

 

Doprava Oknodílna.cz - výjezdy k zákazníků

servis_opravy_oken_Praha-Stredocesky-kraj-Vysocina_Jihocesky_kraj_Jindrichuv_Hradec-eshop

  • Jindřichův Hradec - Zdarma         
  • Jihočeský kraj 350,-Kč
  • Kraj Vysočina 350,-Kč
  • Ostatní místa ČR, Družstva a rámcové smlouvy - cena za dopravu dohodou

 

 

9. Volba způsobu dodání se provádí během objednávání zboží z nabídky obchodu

10. Náklady na dodání zboží v závislosti na způsobu odeslání a převzetí zboží jsou uvedeny v objednávce kupujícího a v potvrzení objednávky prodávajícím.

12. Při převzetí zboží od přepravce je kupující povinen zkontrolovat neporušenost obalů zboží a v případě jakýchkoliv závad toto neprodleně oznámit přepravci. V případě shledání porušení obalu svědčícího o neoprávněném vniknutí do zásilky nemusí kupující zásilku od přepravce převzít.

13. Prodávající vystaví kupujícímu daňový doklad – fakturu po provedení služeb/servisu. Daňový doklad je odeslán na emailovou adresu kupujícího.

VI. Odstoupení od smlouvy

1. Kupující, který uzavřel kupní smlouvu mimo svoji podnikatelskou činnost jako spotřebitel, má právo od kupní smlouvy odstoupit.

2. Lhůta pro odstoupení od smlouvy činí 14 dnů

4. Pro dodržení lhůty pro odstoupení od smlouvy musí kupující odeslat prohlášení o odstoupení ve lhůtě pro odstoupení od smlouvy.

5. Odstoupení od kupní smlouvy zašle kupující na emailovou nebo doručovací adresu prodávajícího uvedenou v těchto obchodních podmínkách.

6. Kupující, který odstoupil od smlouvy, je povinen vrátit prodávajícímu zboží do 14 dnů od odstoupení od smlouvy prodávajícímu. 

7. Odstoupí-li kupující od smlouvy, vrátí mu prodávající prostředky do 14 dnů od odstoupení od smlouvy.

9. Odstoupí-li kupující od kupní smlouvy, není prodávající povinen vrátit přijaté peněžní prostředky kupujícímu dříve, než mu kupující zboží předá nebo prokáže, že zboží prodávajícímu odeslal.

10. Zboží musí vrátit kupující prodávajícímu nepoškozené, neopotřebené a neznečištěné. Nárok na náhradu škody vzniklé na zboží je prodávající oprávněn jednostranně započíst proti nároku kupujícího na vrácení kupní ceny. Náklady na přepravu hradí kupující.

11. Prodávající je oprávněn odstoupit od kupní smlouvy z důvodu vyprodání zásob, nedostupnosti zboží, v případě poskytovaných služeb z důvodu časové vytíženosti anebo když výrobce, dovozce anebo dodavatel zboží přerušil výrobu nebo dovoz zboží. 

VII. Práva z vadného plnění

V případě výskytu vady může kupující prodávajícímu předložit reklamaci a požadovat:

  • výměnu za nové zboží,
  • opravu zboží,
  • přiměřenou slevu z kupní ceny,
  • odstoupit od smlouvy.

 

 Prodávající je povinen přijmout reklamaci způsobem, který přijetí reklamace umožňuje, případně i v místě podnikání. 

Prodávající nebo jím pověřený pracovník rozhodne o reklamaci do pěti pracovních dnů. Do této lhůty se nezapočítává doba přiměřená podle druhu výrobku či služby potřebná k odbornému posouzení vady. Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající s kupujícím nedohodne na delší lhůtě.

Prodávající informuje kupujícího o výsledku reklamace.

 

 

VIII. Doručování písemností

1. Smluvní strany si mohou veškerou písemnou korespondenci vzájemně doručovat prostřednictvím elektronické pošty.

2. Kupující doručuje prodávajícímu korespondenci na emailovou adresu uvedenu v těchto obchodních podmínkách. Prodávající doručuje kupujícímu korespondenci na emailovou adresu uvedenou v jeho zákaznickém účtu nebo v objednávce.

XI. Mimosoudní řešení sporů

1. K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů z kupní smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce.

2. Evropské spotřebitelské centrum Česká republika

 

X. OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ

1. Ochrana osobních údajů kupujícího, který je fyzickou osobou, je poskytována zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, ve znění pozdějších předpisů.

2. V souvislosti s novelou zákona o ochraně osobních údajů GDPR vyjadřujete souhlas odesláním objednávky se zpracováním osobních údajů. Celé znění Podmínky ochrany osobních údajů si můžete přečíst v odkazu před odesláním objednávky nebo prohlédnout ZDE.

 

 

XI. Závěrečná ustanovení

1. Veškerá ujednání mezi prodávajícím a kupujícím se právním řádem České republiky. Tímto nejsou dotčena práva spotřebitele vyplývající z obecně závazných právních předpisů.

2. Všechna práva k webovým stránkám prodávajícího, zejména autorská práva k obsahu, včetně rozvržení stránky, fotek, filmů, grafik, ochranných známek, loga a dalšího obsahu a prvků, náleží prodávajícímu.

3. Je dovoleno kopírovat, sdílet a odkazovat na články se souhlasu prodávajícího a uvedením zdroje.

 

 

Adresa pro vracení zboží a komunikaci:

Martin Pašek / Oknodílna.cz 

Sídliště Vajgar 728, Jindřichův Hradec 377 01

 

kontaktní údaje:

 info@oknodilna.cz

+420 605 071 903

 

Tyto obchodní podmínky nabývají účinnosti dnem 28.8.2019

 

Oknodílna.cz