Pracovní doba: Po - Pá od 9:00 do 18:00. Hlášení oprav: mail: info@oknodilna.cz , tel. 605 071 903

Doprava / Ceny

Dodáváme náhradní díly a zboží na míru

 

baner-doprava-platby-ceny-opravy-oken-oknodilna.cz

 Zboží Skladem předáváme dopravcům 2x - 3x týdně. Obvykle Po, St, Pá

Osobní odběry: Sídliště Vajgar 728, Jindřichův Hradec
Pracovní doba: Po - Pá od 9:00 do 18:00 hod. zahrnuje výjezdy k zákazníkům, proto vyčkejte na upřesnění možných termínu pro vyzvednutí zboží

Platby Převodem na účet před odesláním zásilky. Na váš email odešleme podklady pro platbu. Pokud na objednávku spěcháte a nechcete čekat až se částka připíše na náš účet, můžete nám poslat potvrzení o provedené platbě s číslem vaší objednávky a my objednávku vyexpedujeme jako uhrazenou ještě před připsáním částky na náš účet

 

Služby:

Doprava Oknodílna.cz - výjezdy k zákazníkům

  • Praha a okolí 200,-Kč
  • Středočeský kraj 200,-Kč
  • Jindřichův Hradec - Zdarma
  • Jihočeský kraj 200,-Kč
  • Kraj Vysočina 200,-Kč
  • Ostatní místa ČR, Družstva a rámcové smlouvy - cena za dopravu dohodou

 

Termíny pro - Seřízení a Opravy

Profesionální a dostupné služby Oknodílna.cz

Při plánování se snažíme navrhnout zákazníkovi nejbližší volný termín s ohledem na dostupnost nižších cen za dopravu. Neúčtujeme si cenu za kilometr ani další příplatky za samostatné výjezdy, diagnostika závad je zdarma. U nás platíte jen za provedené práce.

  • Domácnosti/ Firmy: Obvykle navrhneme termín 1 až 2 týdny od nahlášení Opravy/Seřízení (platí od 1 do 100 křídel podle místa), pokud už máme v okolí naplánované další výjezdy navrhneme bližší termín, ověřit aktuální možnosti můžete na čísle: 605 071 903 nebo zaslaným dotazem u produktu nebo přes ...kontaktní formulář

  

  • V případě havarijního stavu 24 - 48 hodin od nahlášení(podle místa opravy)
  • Havarijní stav: Ulomené panty/vypadlé křídlo, Dveře/Okno nejde zavřít...
  • Často stačí zavolat, popsat závadu a my vám poradíme jak okno dovřít/zajistit a navrhneme další postup

 

  • Družstva Seřízení oken: Příprava obvykle 14dní až 2 měsíce od nahlášení/poptávky. Servis lze naplánovat i s ročním předstihem a realizovat podle možností družstva. Platí pro 100 a více křídel nebo 10 a více bytů na jednu poptávku. Menší poptávky na servis lze řešit podobně jako seřízení pro Domácnosti

    více info..

 

Platby za služby:

Platby v hotovosti: Platí se po provedení služeb, oprav a seřízení na místě v hotovosti. Zákazník obdrží příjmový doklad 

Převodem: Platí se po provedení prací, na váš email odešleme fakturu/daňový doklad se splatností podle nabídky obchodu

 

 Oknodílna.cz

Tento web používá soubory cookie. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním.. Více informací zde.